روز تولد

اینجاهمه چی درهمه

روز تولد

 

       


       کیان جان                               

                          یه کم حسودیم شد بهت

                         آخه هم عیدو هم تولد تو

                         . . .

                     با کالسکه ای پر از حبابهای محبت

                     هر چی بوسه دارم تقدیمت میکنم

                                                       ((عزیزم روزت مبارک))

 



نظرات شما عزیزان:

کیان
ساعت3:29---19 مرداد 1392
ممنون از شما فرخنده خانم
علی جون واسه اینکه من یکی یکی از دوستان گل شما تشکر نکنم تو همین پیغامم از کلیه بچه هایی که به من اظهار محبت میکنند کمال سپاس و تشکرودارم
انشا...همه بروبچ خوش و خندون وشیرین مث شکلات داغ کاکائویی باشند


کیان
ساعت22:20---18 مرداد 1392
مرسی مرسی ازشما دوست عزیز وگرامی
واست آرزوی خوشبختی میکنم
انشا... توزندگیت سربلند باشی
همچنین با تشکرگرم وصمیمانه از دوست شما سحر خانم


سحر
ساعت15:43---18 مرداد 1392
happy birthday

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 11:34 توسط ALI